Wednesday, January 10, 2007

#06 - Fantastic Four (2005).

#07 - Supergirl (1984).

#08 - Doc Savage : Man Of Bronze (1975).
#09 - Spiderman 2 (2004).

#10 - Nick Fury: Agent Of Shield (TVM 1998).

Easy as pissing in a river. But I don't want any of that 'it's one of the Superman films shit', I want precise answers, or you won't win a tub of hair gel.

13 comments:

doppelganger said...

1 - Captain America
2- Dolph as The Punisher
3 - I dunno, it ain't Batman Returns
4 - Storm from X-Men (1 I guess)
5 - Thor from the Hulk TV Movie?
6 - Fantastic Four
7- Supergirl
8- ? Mask?
9- Spidey II
10- ??

JC said...

You sure about 3? I thought it was 'Batman Returns'!

kek-w said...

Yeah, it's "Batman returns"...Walken as Max Shreck...crap film, tho'...

kek-w said...

Oh, and No. 8 is the Doc Savage movie...

kek-w said...

Sorry, got called in for tea...allowed out to play again:

No. 10 I would guess is the Nick Fury film tho not actually seen it...

Dominic Zero said...

Hmmm, mostly right folks, though #4 ain't X Men 1, you can tell which film it is by the hair.
And I suppose 'The Hulk TV movie' is close enough, though there are two.
And #3 is 'Batman Returns', great film, much better than 'Batman Begins'..
And yeah,Doc Savage & Nick Fury are the last two.
I did say it was easy.

Molly Bloom said...

Ahhh, too late, too late. Well, it's nice to let the others have a go for once.

Dominic Zero said...

Molly...there's still #4, which you've got a 50/50 chance of getting right...or better if you research Halle Berry's hair.

doppelganger said...

Who gets the hair gel?
It's a toss up whether Kek or I need it the most....

Dominic Zero said...

Hmmm.
Well, really you should get it (wet-look or extra firm?) as you got nearly all in one go....but, your Halle Berry hair research let you down.

kek-w said...

Nah, no hair gel for me, thanks... Otherwise people will spot I'm secretly Andy Warhol.

And, hey, Dopps, you got most've 'em...!

Dominic Zero said...

I've got plenty spare as I've just had a radical hair cut.
Maybe I'll give it to charity.
I think Doppledude wins for gettin The Hulk, which I thought was the most difficult one.

Molly Bloom said...

You lot are just uber-lovely. 'You have the prize, no you have the prize....'